Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

"Μικροί παραμυθάδες σε δράση" Μέρος Β'

Μετά απο τα κλασικά παραμύθια και την αναδίηγησή τους, ήρθε η ώρα να αναδιηγηθούμε άλλα γνωστά παραμύθια στα παιδιά και μιλάμε για τους Μύθους του Αισώπου φυσικά. Ακολουθήσαμε σχεδόν το ίδιο πλάνο με τα κλασικά παραμύθια δηλαδή εγώ έκανα την αφήγηση του μύθου με δικά μου λόγια και τα παιδιά έπρεπε να κάνουν αναδιήγηση αλλά αυτή τη φορά όχι με εικόνες αλλά απαντώντας σε κάποια βασικά ερωτήματα (ποιος, που, πότε, τι, γιατί, τι εγίνε τελικά). Έβαλα σε συνεφάκια τα ερωτήματα αυτά και τα είχα στη σειρά και τα παιδιά διηγόντουσαν την ιστορία απαντώντας στα ερωτήματα. Στη συνέχεια, ακουλουθήσαμε το ίδιο πλάνο με τα κλασικά δηλαδή δραματοποίηση ή ζωγραφική την αγαπημένη σκηνή / ήρωα κλπ. Ασχοληθήκαμε με τους μύθους "Ο Τζίτζικας και ο μέρμυγκας", "Ο Ψεύτης βοσκός" και "Ο λαγός και η χελώνα".



Δραματοποίηση του μύθου: Ο Ψεύτης βοσκός

Δραματοποίηση του μύθου: Ο Ψεύτης βοσκός

Δραματοποίηση του μύθου: Ο Ψεύτης βοσκός
Αφού επεξεργαστήκαμε τους συγκεκριμένους μύθους, ήρθε η ώρα να δημιουργήσουμε έναν δικό μας μύθο βασισμένο στους μύθους του Αισώπου. Βάλαμε τα συννεφάκια με τα ερωτήματα στη σειρά και ξεκινήσαμε. Στο ερώτημα "ποιος" έπρεπε να βρούμε τους ήρωες μας. Καταρχήν, είδαμε στους μύθους του Αισώπου ότι υπήρχαν ήρωες ζώα ή άνθρωποι και επιλέξαμε τι θα ήταν οι ηρωές μας και η ολομέλεια  αποφάσισε άνθρωποι. Στη συνέχεια αποφασίσαμε που θα διαδραματιζόταν ο μύθος μας, στο βουνό, στο δάσος ή στη φύση (δανειζόμενοι τα μέρη όπου διαδραματίστηκαν οι μύθοι που ασχοληθήκαμε). Στη συνέχεια, επιλέξαμε την εποχή και συνεχίζοντας με τα ερωτήματα εξελίχθηκε ο μύθος μας! Αφού ολοκληρώσαμε την ιστορία μας, βρήκαμε έναν τίτλο, στα πλαίσια των μύθων του Αισώπου, δηλαδή απλό και λιτό και το εικονγραφήσαμε. Το αποτελέσμα σας το παρουσιάζουμε παρακάτω..