Το σώμα μου είναι ένα μεγάλο θέμα για να το δουλέψεις και μπορείς να αφιερώσεις όσο χρόνο θέλεις και όσο κρατάει το ενδιαφέρον των παιδιών. Φέτος δεν αφιερώσαμε πολύ χρόνο στο σώμα αλλά κατά τη γνώμη μου κάναμε τα βασικά. Αφού ασχοληθήκαμε με το εξωτερικό μέρος του σώματος όπως τα μέρη του και το δέρμα (Μέρος Α'),μιλήσαμε για το εσωτερικό, το σκελετό μας! Διαβάσαμε το αντίστοιχο κεφάλαιο από το βιβλίο "Ανακαλύπτουμε το σώμα μας"και από το βιβλίο "Πως είμαστε φτιαγμένοι" και γνωρίσαμε τα διάφορα οστά μας.Τα πιάσαμε όσα μπορούσαμε και τα ονοματίσαμε (π.χ. κρανίο, θώρακας κλπ.). Στη σύνεχεια είπαμε τι είναι ακτινογραφία και αποφασίσαμε να κάνουμε μια ακτινογραφία του χεριού μας με ζυμαρικά.
Στη συνέχεια μιλήσαμε για τα εσωτερικά όργανα που προστατευονται από τα οστά μας όπως την καρδιά, τους πνεύμονες, το συκώτι, τα έντερα και το στομάχι. Διαβάσαμε από τα βιβλία τα αντίστοιχα κεφάλαια και μετά σ'ένα φύλλο εργασίας χρωματίσαμε αυτά τα όργανα. Ακόμη, διαβάσαμε μια ιστορία για τον κάρδιο και τον πνεύμονα που δεν μπορούσαν να αναπνέυσουν καλά από τον καπνό και κάναμε μια συζήτηση για το τσιγάρο και πόσο βλαβερό είναι.
Την επόμενη μέρα ασχοληθήκαμε με την λειτουργία της καρδιάς και των πνευμόνων, τις φλέβες και τις αρτηρίες. Αφου διαβάσαμε τα βιβλία μας, προχωρήσαμε στη βιωματική μάθηση. Κάναμε το περίγραμμα ενός παιδιού σε χαρτί του μέτρου, βάλαμε για καρδιά ένα μπαλονάκι και για φλέβες και αρτηρίες μπλέ και κόκκινο γροφρέ. Επίσης, κάναμε και ατομική εργασία με τις φλέβες και τις αρτηρίες, χρωματίζοντας τες σε ένα χέρι.
Το θέμα ολοκληρώθηκε με τη δημιουργία μιας γωνιάς! Κάναμε τη Γωνιά Υγείας όπου έχει ένα ιατρείο και φαρμακείο αλλά και το γραφείο του γιατρού όπου γράφει τις συνταγές και την ασθένεια. Φυσικά φτιάξαμε και βιβλιάρια υγείας. Έχω να πω ότι τα παιδιά απολαμβάνουν πολύ να παίζουν σ'αυτή τη γωνιά.
Συνεχίσαμε με τις 5 αισθήσεις , τις οποίες δουλεύουμε αυτή τη βδομάδα και σύντομα θα αναρτήσω τις δραστηριότητες που κάνουμε.
Στη συνέχεια μιλήσαμε για τα εσωτερικά όργανα που προστατευονται από τα οστά μας όπως την καρδιά, τους πνεύμονες, το συκώτι, τα έντερα και το στομάχι. Διαβάσαμε από τα βιβλία τα αντίστοιχα κεφάλαια και μετά σ'ένα φύλλο εργασίας χρωματίσαμε αυτά τα όργανα. Ακόμη, διαβάσαμε μια ιστορία για τον κάρδιο και τον πνεύμονα που δεν μπορούσαν να αναπνέυσουν καλά από τον καπνό και κάναμε μια συζήτηση για το τσιγάρο και πόσο βλαβερό είναι.
Την επόμενη μέρα ασχοληθήκαμε με την λειτουργία της καρδιάς και των πνευμόνων, τις φλέβες και τις αρτηρίες. Αφου διαβάσαμε τα βιβλία μας, προχωρήσαμε στη βιωματική μάθηση. Κάναμε το περίγραμμα ενός παιδιού σε χαρτί του μέτρου, βάλαμε για καρδιά ένα μπαλονάκι και για φλέβες και αρτηρίες μπλέ και κόκκινο γροφρέ. Επίσης, κάναμε και ατομική εργασία με τις φλέβες και τις αρτηρίες, χρωματίζοντας τες σε ένα χέρι.
Το θέμα ολοκληρώθηκε με τη δημιουργία μιας γωνιάς! Κάναμε τη Γωνιά Υγείας όπου έχει ένα ιατρείο και φαρμακείο αλλά και το γραφείο του γιατρού όπου γράφει τις συνταγές και την ασθένεια. Φυσικά φτιάξαμε και βιβλιάρια υγείας. Έχω να πω ότι τα παιδιά απολαμβάνουν πολύ να παίζουν σ'αυτή τη γωνιά.
Συνεχίσαμε με τις 5 αισθήσεις , τις οποίες δουλεύουμε αυτή τη βδομάδα και σύντομα θα αναρτήσω τις δραστηριότητες που κάνουμε.
Γεωργία μου , ωραίες οι δραστηριότητες σας .Σε περιμένει ένα βραβειάκι!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήEυχαριστω πολύ Νατάσα μου!
Διαγραφή